Automatyczne przypomnienie kodu PIN.

Poniższy formularz pozwoli Państwu automatycznie wysłać utracony/nieznany kod PIN
na adres pocztowy e-mail podany przez Państwa w Biurze Obsługi Klienta.


Jeżeli Państwo do tej pory nie podaliście swojego adresu e-mail w systemie, to należy wyslać
maila na adres internet(małpa)wieszowanet.pl i czekać na naszą odpowiedź.
Informacje jakie powinny się znaleźć w mailu:

1. Data zawarcia ostaniej umowy
2 Nazwisko i Imię / nazwa podmiotu
3  Pesel lub NIP z umowy
4  Dokładny adres


Bardzo zalecamy po pierwszym wlogowaniu do BOK uzupełnienie adresu e-mail,
tak by w przyszłości PIN mógł być wysyłany automatycznie jak zajdzie taka potrzeba.

By uzyskać automatycznie PIN należy podać swój PESEL lub NIP z umowy.
Pesel podajemy w postaci: xxxxxxxxxxx
NIP podajemy w postaci: xxx-xxx-xx-xx

Twój Pesel lub NIP: